Jesteś tutaj:
/
Edukacja – inwestycją w młode pokolenie

Podczas VIII posiedzenia Komisji Oceny Projektu Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego w Kielcach, poddane zostały ocenie merytorycznej wnioski złożone w ramach konkursu zamkniętego - Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic jakości usług edukacyjnych. 
Spośród 324 wniosków o dofinansowanie projektu poddanych ocenie merytorycznej w ramach Podziałania 9.1.2 - 122 wnioski zostały ocenione pozytywnie. Miło nam poinformować, że wniosek Gminy Sędziszów „Edukacja – inwestycją w młode pokolenie” otrzymał 98,5 punktu i zajął 6 miejsce w liście rankingowej wniosków.
Projekt w Gminie Sędziszów realizowany będzie od października 2009 do lipca 2010.
W projekcie uczestniczyć będą dwa gimnazja z terenu gminy – Gimnazjum w Bolścicach oraz Sędziszowie. Uczniowie z tych szkół skorzystać będą mogli z dodatkowych zajęć lekcyjnych, które zapewne będą pomocne w uzyskiwaniu lepszych wyników w nauce, nadrobieniu zaległości na zajęciach wyrównawczych, przygotować się do egzaminu gimnazjalnego, Uczniowie będą rozwijać swoje zainteresowania w szerokim zakresie, a także korzystać z doradztwa zawodowego i psychologiczno - pedagogicznego. Dodatkowo uczniowie uczestniczyć będą w różnego rodzaju wycieczkach edukacyjnych. Gimnazja zostaną wyposażone w środki dydaktyczne i sprzęt niezbędny do realizacji projektu.
POKONAJ GRANICE... NIE TYLKO PRZECIĘTNOŚCI

Kliknij by powiększyć...

Produkcja i hosting: ZETO-RZESZÓW Strony www - Strony internetowe - Aplikacje internetowe - Sklepy internetowe - Portale korporacyjnezeto
[ZAMKNIJ] Nowe zasady dotyczące cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.